ورود آزاد

وبلاگی برای دانش و سرگرمی

ورود آزاد

وبلاگی برای دانش و سرگرمی

طنزکده

1.محاله وقتی زنگ خونتونو میزنن،اگه مهمون سرزده باشه این جمله از اهالی خونه شنیده نشه.

جــــــمـــــــع کـــــــنــــــیــــــن...!

***

2.آقا داماد چیکاره اند؟

کارشناس مسائل اجتماعی اقتصادی سیاسی ایران،خاورمیانه و جهان هستن.

آفرین،حالا کجا کار میکنن؟

ماشین

برای ادامه روی ادامه مطلب کلیک کنید

 

***

3.نقشه هایی که من تو دبیرستان در فرار کردن از مدرسه داشتم مایکل اسکوفیلد توی فرار از زندان نداشت

من حیف شدم!

***

4.نمیدونم چه حکمتیه 

اینا که میرن بدنسازی اصرار دارن که اصلا سردشون نمیشه

***

5.ملت چه بیکارن!

یکی مزاهم میشد هی اس هی زنگ جوابشو نمدادم که بیخیال شه

دیگه تماس نگرفت 

بعد چند روز بعد اس داده:

ببخشید من چند روز مزاحمتون نشدم کار داشتم دستم بند بود،شرمنده چه خبر؟

***

6.تا خودکار دستت میگیری میخوای درس بخونی 

میبینی استعدادت کمتر از کمتر از پیکاسو و استاد فرش چیان نیست!

***

7.برنامه ریزی های منروی کاغذ شبیه برنامۀ روزانۀ مرحوم حسابیه 

ولی در عمل مثل آقملنگ زندگی میکنم

***

8.بوی شوم امتحان آید همی

یاد صفر مهربان آید همی

ما ز تعلیم و تعلم خسته ایم

دل به امید تقلب بسته ایم 

ما برای کسب مدرک آمدیم

نی برای درک مطلب آمدیم

ایام جانسوز امتحانات بر شما دانشجویان و دایش آموزان کوشا تسلیت باد 

***

9.خدا کنه تا 6 سال دیگه زنده بمونیم و بریم تو سال 1400

بعد هی بگیم :شماها یادتون نمیاد ما صده سیصدیا

خیلی فاز میده،آثار باستانی بودن به آدم دست میده




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد